Kosár > Pénztár A kosár üres

 

Az InnoShopban található termékeket szállítási idejük alapján két kategóriába soroltuk.

 

"A" szállítási kategóriába tartozó (raktáron lévő) termékek vásárlása


Ezen termékek raktáron lévő, azonnal megvásárolható áruk, melyeket regisztrált ügyfélként vagy regisztráció nélküli vendég vásárlóként tudsz megvásárolni. A regisztráció számos előnnyel jár számodra, de nem tesszük kötelezővé. Előnyök:

- Folyamatosan nyomon követheted a rendelésedet a bejelentkezést követően weboldalunkon a "rendeléskövetés" menüpontban.
- Megtalálod korábbi rendeléseid archívumát.
- Használhatod a kívánságlistát, amelyet akár tovább is küldhetsz ismerőseidnek.

A kiválasztott terméket illetve annak saját igényed szerinti változatát dobd a kosaradba a jobb oldalon lévő kosár gomb megnyomásával.  A termékek szállítási idejéről a termékadatlapon, az "információk" fül alatt tájékozódhatsz. A pénztárba lépést követően eldöntheted, hogy kérsz-e kiszállítást vagy személyesen kívánod átvenni a terméket. Személyes átvételre az InnoShop üzletében (BÁLNA BUDAPEST - 1093 Budapest, Fővám tér 11-12 alatt) van lehetőséged nyitvatartási időben (hétfőtől szombatig 10.00-18.00-ig). A fizetés történhet banki utalással, illetve az áru átvételekor készpénzben, utánvéttel. A rendeléseket általában 3-5 munkanapon belül, munkanapokon, munkaidőben tudjuk teljesíteni, házhozszállítás esetén a DPD futárszolgálat segítségével. A megrendelésedet akkor tudjuk elfogadni, ha a vásárlás során minden kötelező mezőt maradéktalanul és a valóságnak megfelelő adatokkal kitöltesz. Ennek elmulasztásából eredő károkért, illetve a folyamat közben felmerülő technikai problémákért az InnoShop felelősséget nem vállal.

 

"B" szállítási kategóriába tartozó (megrendelésre legyártott) termékek vásárlása


Ezen termékek főként raktáron nem elérhető, kizárólag konkrét megrendelésre készülő bútorok, tárgyak, melyeket szintén regisztrált ügyfélként  vagy regisztráció nélküli vendég vásárlóként tudsz megrendelni.

 

A rendelés folyamata:

Amenniyben raktáron nem lévő termékeket kívánsz vásárolni, azokat csak előleg megfizetése (50%) esetén tudjuk megrendelni a gyártóktól. Az előleg összegéről a megrendeléssel egy időben díjbekérőt küldünk, melynek kifizetése előfeltétele a megrendelés tényleges elindításának.

A megrendelt áru előlegeként kifizetett összegnek bankszámlánkra való beérkezése után – az összeg beérkezésének bizonylatául -  előlegszámlát állítunk ki a megadott számlázási címre. A számlázási és szállítási cím természetesen nem kell megegyezzen. Az előlegszámla összegét a végszámlából automatikusan levonjuk, az eredeti számlákat futárral küldjük, illetve a bútor személyes átvétele esetén átadjuk.  Ha másként nem kéred, az előleg kifizetéséről a számlát a végszámlával együtt adjuk át. Az előleg összegének megérkezéséről automatikus e-mail üzenetben értesítünk, valamint regisztrált felhasználóként a "rendeléskövetés" oldalon látni fogod a fizetési státusz változását ("előleg kifizetve"). A hátralék összegét házhozszállítás esetén banki előátutalással, személyes átvétel esetén pedig üzletünkben készpénzben vagy bankkártyás fizetéssel rendezheted. A végszámla kiegyenlítésének gyorsabb teljesítése érdekében e-mailen másolati példányt küldünk.