Kosár > Pénztár A kosár üres

 

Ingyenes személyes átvétel

A Vásárlónak lehetősége van a megrendelt terméket a Vállalat bemutatótermében vagy súlytól, mérettől függően, a raktárában átvenni, előzetes utalásos, vagy helyszíni készpénzes fizetés fejében.

A személyes átvétellel rendelt bútorok összeállításáról, átvehetőségéről e-mailben (esetenként telefonon) is értesítik a Vásárlót a Vállalat munkatársai. Ennek átfutási ideje rendszerint az áru magyarországi raktárba érkezését követő 1-2 munkanap /vagy raktáron lévő termékek esetén a rendelés érvényesítésétől számított 1-2 munkanap.

Személyes átvétel esetén minden esetben előzetes időpont egyeztetés szükséges.

  • Raktár: 1033 Budapest, Bogdáni út 1.
  • Kisebb méretű termékek átvétele lehetséges az Innoshop bemutatóteremben: 1095 Budapest, Boráros tér 7. Duna Ház, 1. emelet
  • Időpont egyeztetés: +36 70 369 26 10 | nyitvatartási időben

 

Futárszolgálat

Szállítás Magyarországra

A kisebb méretű termékeket a DPD futárszolgálat kézbesíti Magyarország területén, melynek

-           díja egységesen csomagonként bruttó 3.500 Ft

A DPD futárszolgálat hétfőtől péntekig, munkaidőben, a felvételt követő napon kézbesíti csomagjait Magyarországon minden városban és településen. Szőnyegek esetében 2 x 3 m-es méretig a DPD futárszolgálat szállít a megadott díjak szerint.

50 kg felett a futárszolgálat nem szállít, ez esetben a Vállalat egyedi szállítási árat ad meg. Amennyiben több terméket vásárol, a futárszolgálat díja, illetve akár a szállítás módja is változhat, ha az nem fér bele a DPD által megadott szállítható csomag paraméterekbe. Erről a rendelés visszaigazolása során kap a Vásárló tájékoztatást.

A termékeket általában a feladást követő munkanapon kiszállítják. A feladás az áru beérkezését/hátralék megfizetését követő 1-3 munkanapon belül történik meg.

A DPD a küldeményt két alkalommal kísérli meg kézbesíteni a Vásárló részére. Amennyiben az első kézbesítési kísérlet nem vezetett eredményre, a DPD a következő napon újra megkísérli a kézbesítést. A második kézbesítési kísérlet sikertelensége esetén a DPD visszaszállítja a csomagot.

A küldemény átvételekor kérjük minden esetben (a futár jelenlétében!) ellenőrizze a csomag sértetlenségét! Ha a csomag a szállítás során megsérült, kárfelvételi jegyzőkönyvet is kell, hogy tartalmazzon a küldemény. Ebben az esetben, vagy ha sérült a csomag és nincs jegyzőkönyv a DPD futárszolgálathoz kell fordulni a reklamációval. Webáruházunk semmilyen felelősséget nem tud vállalni a szállítás közben esetlegesen előforduló károkért. Ezzel együtt bármilyen probléma, kérdés esetén kérjük, hívja ügyfélszolgálatunkat és megpróbálunk segíteni.

Előfordulhat, hogy gondos csomagolásunk/gyártói csomagolás ellenére kiszállítás közben csomagja megsérül. Kártérítési igényünket csak akkor tudjuk érvényesíteni a szállítócég felé, ha az átvételtől számított 48 órán belül jelezzük feléjük. Ezért kérjük, hogy az átvételtől számított 48 órán belül tételesen ellenőrizze le csomagja tartalmát, mert esetleges sérülésről szóló bejelentést eddig tudunk elfogadni.

Amennyiben valamely termék vagy annak valamely alkatrésze átvételkor sérült, kérjük, hogy 3 munkanapon belül jelezze Vállalatunknak a megjelölt elérhetőségeken. Az átvételtől számított 3 munkanap után terméksérüléssel kapcsolatos jótállási bejelentést nem tudunk elfogadni.

Amennyiben a Vásárló rossz szállítási címet ad meg a megrendelésben, vagy nem tartózkodik a jelzett idősávban a szállítási helyszínen és így a kézbesítés lehetetlen, úgy a teljesítés elmaradásáért a Vállalat nem tartozik felelősséggel. Ebben az esetben a Vállalat a teljesítés meghiúsulásáról való értesülést követő 5 munkanapon belül e-mailben értesíti az érintett Vásárlót erről a tényről és felszólítja, hogy adja meg a helyes szállítási címet. Amennyiben a Vásárló megadja a helyes címet és kéri az ismételt kézbesítést, úgy erre a következő feltételek teljesülése esetén van lehetőség: (a) korábbi banki átutalás esetén, ha a Vásárló a válaszlevéllel egyidejűleg átutalja az ismételt kézbesítés költségét, (b) korábbi utánvétes fizetés kérése esetén, ha a Vásárló a válaszlevéllel egyidejűleg utánvétes fizetés helyett megfizeti a vételárat és a kétszeri kézbesítés díját (1x utánvétes szállítási díj + 1x utalásos szállítási díj) banki átutalással. A vásárolt terméket a fenti összegeknek (a második kézbesítés díja, vagy a vételár és a kétszeri kézbesítés díja) a Webáruházban való fizetéstől számított 5 munkanapon belül adjuk át a fuvarozónak.

Amennyiben a Vállalat felszólítására a Vásárló 5 munkanapon belül nem reagál, vagy (b) nem kéri az ismételt kézbesítést, vagy (c) nem fizeti meg a fenti határidőben a szükséges összeget, úgy a szállítási költségek levonása után haladéktalanul, de legkésőbb a csomag visszaérkezését követő 30 napon belül visszaküldjük a már megfizetett vételár kötbérrel csökkentett részét a Vásárló részére. Ez esetben a Vállalat nem tartozik további teljesítési vagy fizetési kötelezettséggel a Vásárló felé.

Szállítás külföldre

Webáruházunkban leadott rendeléseket csak az EU-n belül teljesítjük és jellemzően csak a DPD futárszolgálattal szállítható termékeket rendelhetik külföldre.

ZÓNA

CÉLORSZÁG

Szállítási idő

(feladástól, munkanap)

Szállítási díj

(bruttó)

1

Ausztria, Szlovákia, Horvátország, Szlovénia

1-3 nap

EUR 16 / HUF 5.800

2

Németország, Csehország, Lengyelország, Románia

2-4 nap

EUR 21 / HUF 7.700

2

Belgium, Hollandia, Litvánia

3-6 nap

EUR 21 / HUF 7.700

3

Dánia, Franciaország, Bulgária, Észtország, Litvánia, Svédország, Olaszország, Luxemburg, Írország

3-6 nap

EUR 29 / HUF 10.600

4

Spanyolország, Finnország, Görögország*

4-7 nap

EUR 44 / HUF 16.100

*Kréta és egyéb görög szigetek esetén extra szállítási költséget is felszámolunk 5 EUR-EUR 13.

 

Nagyméretű termékek (bútor) szállítása

Szállítás Magyarországra közvetlen transzferrel

A nagyméretű bútor termékeket a Vállalat szerződött bútorszállítója szállítja házhoz Magyarország területén. Ezen szolgáltatás teljesítése előzetes időpont egyeztetés alapján történik a Vásárlónak megfelelő időpontban. A házhozszállítás díja zónánként változik.

-           1. ZÓNA: Budapest - 15.000 Ft + ÁFA (19.050 Ft)

-           2. ZÓNA: Pest megye települései - 18.000 Ft + ÁFA (22.860 Ft)

-         3. ZÓNA: 2300-as irányitószámtól 9999-es irányitószámig - 18.000-105.590.- + ÁFA között. A pontos összeg az irányítószám megadásával látható a kosárban.

Gyűjtő szállítás

Lehetőség van az árut gyűjtő szállítással is rendelni (jelenleg ez a funkció a webáruházunkban nem érhető el közvetlenül, így amennyiben webes rendelését gyűjtő szállítással szeretné igénybe venni, kérjük, a megrendelés megjegyzésében ezt jelezze!)

Gyűjtő szállítás esetén az értesítéstől számított 10 munkanapon belül vállalja szerződött partnerünk a bútor kiszállítását (igény esetén különdíj fejében az összeszerelését is). A szállítás időpontjáról a szállítást megelőző 1 munkanapon belül tájékoztatja Vállalat a Vásárlót. Az aktuális díjtételek függnek a termékek összsúlyától és a szállítás helyétől:

-           12000 Ft + Áfa            80Kg alatt (1 fotel/1 dohányzó asztal/székek stb.)              Pest megye

-           17.000 Ft + Áfa           80-200Kg között (1 ülőgarnitúra/ágy stb.)         Pest megye

-           13000 Ft + ÁFA          80Kg alatt (1 fotel/1 dohányzó asztal/székek stb.)              Országos

-           36000 Ft + ÁFA          80-200Kg között (1ülőgarnitúra/ágy stb.)         Országos

Áru átvétele

Az áru átvételének hiánytalanságát (csomagszám) és a csomagolás sértetlenségét a szállításkor átvételi elismervényen igazolni kell / vagy ha bármilyen hiányosságot, sérülést tapasztal, akkor azt ugyanezen dokumentumon jegyzőkönyvbe kell venni. A Vásárló a szállítási címet utólag, akár a kiszállítás előtt is módosíthatja, ez esetben a címváltozásból eredő kiszállítási díj különbséget ki kell egyenlítenie.

A Vállalat a kiszállítás napon belüli pontos időpontját nem tudja előre meghatározni. Munkatársunk amilyen hamar lehetséges, az odaérkezés előtt értesíti a Vásárlót a várható érkezési időpontról. Amennyiben a Vásárló a kölcsönösen egyeztetett kiszállítási időpont ellenére mégsem tartózkodik a megadott szállítási címen, vagy a szállítás helye nem alkalmas a bútorok kiszállítására (például biztonságosan nem megközelíthető építési terület), a Vásárló az ebből eredő veszteséget köteles megtéríteni.

Amennyiben valamely termék vagy annak valamely alkatrésze sérült, kérjük, hogy 3 munkanapon belül jelezze Vállalatunknak a megjelölt elérhetőségeken (claim@innoshop.hu). Az átvételtől számított 3 munkanap után a termék szállítási sérüléssel kapcsolatos bejelentését nem tudunk elfogadni.

Szállítás külföldre

Külföldre – EU-n belül – jellemzően DPD futárszolgálattal szállítható termékek szállítását vállaljuk csak, így a rendelés leadása előtt kérjük, győződjön meg a termék szállíthatóságáról, illetve vegye fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeinken, hogy egyedi ajánlatot tudjunk Önnek küldeni.

 

Bútorok összeszerelése

Amennyiben a Vásárló igényt tart rá, a megrendelt és kiszállított bútorait a Vállalat össze is szereli. A Vásárló által történő helytelen összeszerelésből eredő károkért a Vállalat felelősséget nem tud vállalni, ezért nehezebben összeszerelhető bútoroknál ajánljuk a szakszerű szerelés megrendelését.

-           Szerelési díj: 8.000 Ft + ÁFA /óra (minden megkezdett félóra 5.000 Ft + ÁFA)

A szerelési díj jellemzően előzetes becslés alapján akár a hátralékkal együtt fizethető. Szerelési igényét az áru megérkezéséig kérjük, jelezze felénk. Nagyobb projektek esetén jelen díjszabástól a Vállalat eltérhet, meghatározhat napi díjat is, vagy egyéb óradíjat, amely nemcsak szerelési szolgáltatást, de szükség esetén projektmenedzsment díjat is tartalmaz.

Munkaterület biztosítása

Bútor összeszerelési szolgáltatás esetén a Vásárló köteles biztosítani a bútorok összeszerelésére alkalmas munkaterületet:

-           tiszta, pormentes környezet

-           világítás (nappali fénynek megfelelő)

-           munkaterület mérete alkalmas legyen a nagyobb bútorok összeállítására

-      más „szakmától” mentes munkakörnyezet (nem dolgozhatnak párhuzamosan a helyiségben más szakma képviselői, akadályozva az összeszerelési munkát)

-           egyenletes, sima, vízszintes/függőleges fal- és padlófelület a szerelt bútortól függően.

Amennyiben a munkaterület bútorok összeszerelésére nem bizonyul alkalmasnak a megbeszélt kiszállás időpontjában és ez a helyszínen derül ki, az ebből eredő többletköltségeket a Vásárló köteles megfizetni Vállalat részére.

Hétvégi és munkaidőn kívüli összeszerelés

A szerelési díj hétköznapi díjszabás, hétvégén és munkaidőn (8-18h) túl történő munkavégzési igény esetén a díj az alapdíj +30% felár.

Összeszerelt bútorok védelme

Vállalat az összeszerelt bútorokat letakarás nélkül, használatra kész állapotban hagyja a helyszínen. A bútorok megóvása a helyszínen az átadást követő sérülésektől (pl. további kivitelezési munkák miatt) nem a Vállalat feladata és felelőssége, arról a Vásárló köteles gondoskodni. Az ilyen sérülésekből adódó károkért Vállalat semminemű felelősséget nem vállal, jótállási igény nem támasztható.